Kas teadsid et?

Baarmenid osutusid vajalikuks kullapalaviku ajal USA-s, kui kaupmehed jõudsid arusaamisele, et alkoholi on kasumlikum müüja kohapeal valatuna. Nii ka tehti, eraldades müügisaalist puhkeruumi ja nimetades seda baariks.


 

 

 


 

 

 

 

Hind:
Kestvus: 

 AKAD. T.

Klienditeenindaja koolitus

 

Tallinn: lektor Ljudmilla Tehnikova, Antonina Isajeva (eesti, vene)
Vajadusel on võimalik asuda õppima ka kokkuleppelisel ajal (Tallinn, Tartu,Narva)

Lisainfo:

Hind: 90 EUR
Kestvus:
10 akad.t.


Kokkuvõtlik programm:
1. Mis tähendab olla orienteeritud kliendile ja teenindusele
2. Esmaklassilise teenindaja oskused. Miks on nii oluline hoolida oma kliendist?
3. Oskus luua positiivne ja avatud keskkond
4. Suhtlemise põhioskused
5. Müügitehnikate rakendamine
6. Stressi maandamine
7. Klienditeenindaja väärtused, hoiakud ja iseloomuomadused
8. Konfliktide, kaebuste ja vaidlustega toimetulek

Soovid tulla koolitusele?